S1, E5: Sara continues to suffer unspeakable horrors as a prisoner turned concubine. King Hamdo's frustration reaches a boiling point as the mission to recover the pendant continues to be fruitless. An assassination attempt on the King only enrages him further. Meanwhile, Nabuca and Shu spar in a training exercise, which seems to bring them closer rather than further apart.