S1, E5: Dreamcast, Saturn, and Mega Drive must complete tasks to earn credit medals. But this time they don't have to go inside a game. Their task now is to use Puyopuyo to create a new game. And anybody who comes up with a stupid idea will lose medals. Saturn and Mega Drive think hard, but Dreamcast is the first to raise her hand...