S1, E6: Among City is in chaos due to devils JAEHYUN and DOYOUNG's secret game plan. It becomes neck and neck between the devils and the humans when a mission ace member turns the tables. Next, the members fearlessly take on a new mission on top of the water. Finally, the nine NCT 127 members gather for a feast to end their trip! However, they play one last game.