S1, E5: Yume is invited to Master Chief Ginpun’s home, and her experience is less than stellar. Runa runs away, and everyone searches for her. Although Runa’s mother begs Yume to perform magic to locate her, Yume refuses; the power of mother-daughter bonds proves to be the real magic.