Based on a true story. On the afternoon of August 3, 2013, 16-year-old Hannah Anderson was abducted after finishing cheerleading practice in a San Diego suburb. When the bodies of her mother and brother were found in the burned home of family friend James DiMaggio later that day, an AMBER Alert was issued, and a frantic multi-state manhunt for Hannah began.