S1, E6: Liu Xilai, who suffered from blushing after a car accident when he was a child, has been living under sunglasses for many years and has been troubled by this illness. After being confirmed by his good friend doctor Li Huai, although he doesn’t know why he can stop blushing after Tian Tian kissing him, but he's healed anyways. Liu Xilai is happy, he takes his friend Li Huai together for a day out.