S1, E2: Dreamcast, Mega Drive, and Saturn are students at Sehagaga Academy. They've come inside the world of virtua fighter, but to get the credit medals they need to graduate, they must win 100 fights in a row. They start off against powerful foes like Akira and Jeffry, and then are forced to fight characters from other games entirely, like Flicky and Mushi King.