S1, E1: Captain Duy Kien and the NH1 Marine Police team took on the task of rescuing fishing vessels from pirates. When the mission was completed, Captain Duy Kien was on leave and an incident during the holiday helped Captain Duy Kien meet the beautiful doctor Hoai Phuong.