The 19th Medical Chart ヒーローも、怪獣も、
S1, E2: Saki Okazaki, a boy with a congenital heart condition, is rushed to the hospital. Meanwhile, Tokushige begins to take an interest in Taku, Saki's brother, who accompanies her to hospital.