S1, E1: Nan Xi returns to campus, feeling lonely due to social anxiety that led to a leave of absence. He meets Xia Rui after being late, and she tries to retort but fails. In math class, Nan Xi impresses Xia Rui with his problem-solving skills, and a close encounter afterward makes him realize her talent in carving. Xia Rui accidentally hits Teacher Hu and gets punished, but Nan Xi supports her.