S1, E3: Kinji seems very stressed out. Stressed to the point that he refuses to even leave the house. Kagerouta's neighbor Sachine gives some advice to him, explaining that, for Kinji's sake, he must communicate with his heart. Soon after, Kagerouta is entrusted with an important mission and asks Kinji to remain at home.