S1, E4: The young soldiers have their marching orders: Search the entire ship from top to bottom for Lala-Ru's missing pendant. Shu recovers, and is forced to join their ranks as a soldier of Hellywood. He learns that all the soldiers are actually kidnapped children who are promised release upon the end of the unjust war their king is waging. Meanwhile, Sara's condition worsens as the perils of imprisonment take their toll.