S1, E1: Summer is almost gone, and Sasshi learns his close friend Arumi is moving soon. To make matters worse, many of the local shops are going out of business and a new shopping area is coming. And now Sasshi and Arumi soon find that they aren't in Osaka anymore, and instead, have suddenly been transported to a strange and magical world.