S1, E2: Kagerouta brings the cat he named Kinji back to his place. Kagerouta assumes it is his father and tells the cat to return to human form. However, the only response he gets is a "meow". Unfortunately for Kagerouta, the ninja world has a strict “No Cats Allowed” policy. Torame, a colleague, notices that Kagerouta is acting suspiciously...