S1, E6: Hyunsoo faints during the on-site inspection conducted in the jury's presence. Sangbeom, convinced that Hyunsoo is the murderer, thinks that he is putting on an act. Amidst anxiety over her first time leading a defense case, Soojin manages to win over the jurors. Meanwhile, Joonghan learns that Yoon Hyojeong, who was living with Gookhwa, had cut off all relations with her.