S1, E2: Eiichiro is unable to answer Natsu when she asks him what he enjoys doing most. He becomes interested in tennis and returns to STC for another free trial. This time, he meets Egawa Takuma, an upperclassman who's friendly with Natsu. For some reason, he acts hostile towards Eiichiro, which is very intimidating. As Takuma watches, Natsu teaches Eiichiro how to hit the ball.