S1, E1: In this Mandarin show, Tian Tian is an illustrator, and it has always been her dream to become a designer of art toys. When she applied for a job as a designer, she found out that the designer toys of Qiansheng Group has copied her previous illustration works, her work has been plagiarized by the interview director Kevin. Tian Tian questions Kevin but then she has been kicked out of the group.