S1, E5: Eiichiro is about to play his first match. He receives advice from the other STC members, but it only makes him more nervous. He doesn't get a chance to calm himself down as he's soon called to the tennis court. His first opponent is Oobayashi Ryo, a player with five years of experience, the assistant captain of the tennis team at Shonan Tech, and a top eight finalist in the prefectural tournament. It's finally time for Eiichiro's first match!