S1, E4: Former idol Mio Makabe comes to the Finger-Murder Task Force with her husband Seiji. Reports are circulating that Mio had an affair with a married man amid a wave of public antipathy targeting celebrities with slanderous accusations. She met the man on a dating app. Details are revealed one after the other on the Dark Web site "Betrayer Officer-K". Furthermore, a man previously arrested for stalking Mio is released and he resumes pursuing her.