S1, E4: A ninja’s work is never done. Kagerouta seems to be on and endless cycle of recieving and completing missions. He returns home to find the house a mess; the culprit being Kinji. Frustrated by both his workload and Kinji, Kagerouta comes up with an interesting idea.