S1, E5: These are difficult times, both inside and outside Feyenoord. As improvements are discussed, innovation is a word that keeps popping up. Lucas Pratto joins the team to usher in this upward trend. The pressure is on in the run-up to the Classic against Ajax, which turns out to be a step too far. Tensions erupt in the locker room.