S1, E5: The popular video creator Sawati (Atsushi Hashimoto) makes a request to the Finger-Murder office. A large number of accusations suddenly appeared on social media one month ago, culminating in threats of "die as an apology" that frightened the creator. Shuichi Hoshino(Riku Hagiwara) is accused of making threats and after receiving severe criticism, he loses his standing in both the real world and online. Banjo (Shingo Katori) and Sakura(Nagisa Sekimizu) attempt to persuade Hoshino against doing anything rash, but Hoshino has lost all hope and makes the worst possible decision.