S2, E22: In the season finale, with time running out, Klaus' ultimate plan to protect baby Hope at all costs continues to take shape. As tensions between the siblings come to a head, Cami reveals a vital piece of information that causes Elijah and Rebekah (recurring guest star Maisie Richardson-Sellers) to reconsider their plan of attack against Dahlia (recurring guest star Claudia Black). Davina finds herself one step closer to fulfilling the promise she made to Kol, while Freya (recurring guest star Riley Voelkel) is forced to take drastic measures to protect herself against Dahlia. Elsewhere, Marcel has to put aside his fury at Klaus in order to protect himself and everyone in their sire line. Meanwhile, Vincent finds himself torn between the prospects of a magic-free life away from New Orleans and a personal obligation to protect Davina. Finally, with their risky plan in place, the Mikaelson siblings prepare for the fight of their lives.