S1, E5: Asako and Shintaro are on their honeymoon in the seaside town of Atami. Despite being on vacation, they run into Shintaro's colleague Sasaki, who asks him to attend a banquet with military leaders. Later that night, when Shintaro returns to the inn, Asako detects the scent of perfume on him and is overwhelmed with jealousy. Understanding her intense emotions, Shintaro offers himself to her.