S1, E4: Emmanuelle has an accessory that allows her to manipulate the minds and senses of others at will. One day, she is assigned by secret agent Amanda to find out from prisoner Onitz where an important disk is hidden. However, Onitz uses his psychic powers to send erotic fantasies into Amanda's brain and plunge her into a world of sensuality.