S1, E6: After returning to No. 6 to gather her grandmother's belongings, Safu notices many strange things around her - objects that should be there are missing. Soon after, she is taken away by city officials. Rat catches wind of this from Shion's mother, and knowing that Shion will die trying to save her, is unsure what to do with the information...