S1, E2: Matsuura forces the hospital to wake Hyeok up using epinephrine. When he gains consciousness, he tells them a female doctor who is a spy, code name Bluebird, will kill him. Later, Won Bong sneaks into the hospital at night and tries to finish Hyeok off, but Young Jin stops him.