S1, E2: Zhang Hai Feng quits his job as a police officer after the death of his daughter. However, a serial killer case reveals new-found evidence about the accident that led to Duo Duo's death. In order to find out the truth, Zhang Hai Feng starts to pursue the serial killer and in the process, dies together with him. When he wakes up, he finds himself back in the past; one day before his death.