S1, E2: Yuki Koga is called out online by a poster known as "Anonymous" with the message: "Betrayer Officer-K, the criminal who killed his best friend." Koga is then tracked down and seriously injured. The poster, Anonymous, may be a member of the police force. While doubts swirl amongst Wataru Banjo (Shingo Katori) and the Finger-Murder Task Force, Arisa Serizawa (Mai Fukagawa) comes to the office for a consultation. Rumours are spreading online that say Arisa was involved in a shocking viral video. Her face and place of employment were exposed, and the public are caught up making slanderous accusations.