S1, E2: Kanade and Kyoya move to Seiso Academy and enter the orchestra club. They are shocked by club-leader Ritsu’s announcement that they are candidates who would represent Seiso Academy in the national contest. But other members are disgruntled, especially the first-year Cello player Mizushima Haruto, because they could not agree to an ensemble made of people whose abilities they know nothing of.