S1, E5: Hyunsoo breaks his promise and proclaims his innocence in court, and Mikyung gives up on him. He is having a hard time in the detention center since he caught Park Doosik's attention, but he ends up being saved by Jitae, who is looking out for him. Meanwhile, Soojin has been assigned to take over Hyunsoo's defense, and she asks for Joonghan's help to be her co-counsel. Joonghan asks his ex-wife, Hong Jeongah, who works in forensics, for her help.