S1, E3: Liu Xilai offers Tian Tian a job in the group. Tian Tian, who wants to be an art toy designer, so she feels happy to join Qiansheng Group, but she gets mad when she finds out her position is Liu Xilai's life assistant but not a designer when she checks the employment contract. She blamed on Liu Xilai for being mean.