S1, E6: Kanade was overwhelmed by Shiseikan High School's performance, in which they gave their all. She begins the third stage with unsettled feelings, which shows in the way Kanade plays. It's a crisis for Seiso academy's ensemble, but Ritsu's heroic decision to push through guides each member to rise higher. However, Ritsu has a secret he had been keeping from Kanade and Kyoya...