S1, E6: Emmanuelle visits New York to see her friend Marcus. Marcus is in a difficult situation: his girlfriend Elizabeth is cold toward him and his business partner's money has been embezzled. Emmanuelle sympathizes with him and uses an accessory that allows her to control other's senses to make Elizabeth fall in love with him and bring them together.