S2, E11: When Samson announces the carnival's next stop, Lila challenges his authority; Stumpy and Rita fear dark days to come; and Libby urges Jones to reveal a secret to the troupe. As Justin baptizes his converts, a new tragedy rises to the surface; Ben volunteers to stack firewood; Sofie sees a face from her past; Iris welcomes a chance to sponsor some fun; and Justin is startled by a development in the migrant camp.