S1, E9: In accordance with the Buddha's instructions, the fellowship, gathering the special equipment successfully, should obtain the "Ring of Life" now. Yoshihiko and the others, who heard that the village of Fairies' chief has it, go there. However, the ring has already been stolen by one of the Great Satan's disciples.