S1, E10: Yoshihiko and the others head to the Great Satan's Castle to defeat him. Alas, Buddha informs the fellowship that the castle is across the sea, and it cannot be reached without a "magic carpet". Therefore, the party follows Buddha's instructions and aims for Amane Village.