S1, E3: The fellowship, who is told by the Buddha to head east to defeat the Great Satan, arrives at Kirana village. At night, monsters attack the villagers and fields, causing panic to spread through. When Yoshihiko hears about it, he assures the townspeople he's going to get rid of the monster...