S1, E4: As they want to defeat the Great Satan, the fellowship follows Buddha's instructions and heads east one more time. They are told they must assemble special equipment to defeat the enemy. First of all, they are told to get the"Celestial Feathered Robe", so the party go to the Celestial Cliff, where it should be located, on the upper side of the river.