S1, E2: Dong-jae negotiates with serial killer Lee Kyung-hak. A disturbance leads to Kyung-hak's arrest and Dong-jae's hospitalization. Nam Wan-sung visits Kyung-hak in prison. Dong-jae meets someone from his past.