S1, E1: Jin-A is hurried by her parents to get married and she's busy with her job. One day, she says goodbye to her delusional lover, Gyu-Min. In addition, she finds out from her best friend Kyung-Sun that Gyu-Min cheated on her. Meanwhile, Kyung-Sun's younger brother, Joon-Hee, returns from the United States and appears in front of Jin-A.