S1, E1: Ning Xiu Rui, the second Royal Highness of the Dragon Clan, secretly snuck onto land to play but encountered a great drought that hasn't been seen in a thousand years. Ignoring his father's words, he made rainfall and even gave the clan's treasured Ni Lin to a girl named Jin'er to help relieve the epidemic in her fishing village.