S1, E2: In this second part of Idol Star Athletics Championships - New Year Special, various male idol groups compete in rhythmic gymnastics. Their mission is to incorporate street dancing into their movements. The themes for each group differ from Iron Man to Transformers to Michael Jackson. In addition, female idol groups such as EXID and GFRIEND compete in archery. Will your favorite star be the winner?