S1, E103: Shi-Hyun suggests to Soo-Ji that they get married before their parents to prevent their parents' marriage. To test Shi-Hyun's feelings toward her, Soo-Ji suggests they play a game - a game where Shi-Hyun must make Tae-Hee, the Myungjung Group scholarship recipient and the first love of Gi-Young, who hurt her pride, fall in love with Shi-Hyun and then break her heart.