S1, E3: When Kyung-Seok asks if Mi-Rae is the girl he knew from secondary school, she struggles with her answer and asks Kyung-Seok to keep her former appearance a secret. Meanwhile, Soo-A is upset that Chan-Woo is pursuing Mi-Rae, so she shows affection for Chan-Woo. Once he falls for her, she brushes him off.