S1, E4: By chance, two friends of Shinobu Mifune ( Hidetoshi Nishijima) arrive at the restaurant. One is Minamino, an apprentice at the shop where the protagonist worked after coming back from France. He congratulates Mifune on opening a restaurant as an owner-chef, but Minamino's true intentions are... The other is Suzuko Hatano, who trained in the same place in Lyon. Now she's in business, and her partner is Ayaka Kishibe, a pastry chef. The sommelier, Kaneko, feels uncomfortable with Kishibe's presence, who doesn't seem like a cook.