S1, E4: Kyung-du goes to Yega Group, gives Yi-hyun a hug, and bursts out in tears when he sees her, but Yi-hyun only remembers him when she met him at Jo Pal-bok's housea as a student. Soo-chang tries to tell Yi-hyun what happened during the past 10 years...