S1, E4: The preliminaries of horseback riding start. Hye Bin, Ji Won, Si Ha, Kenta, Zuho, Hak Nyeon, Dayoung, Arang, and Jo Hyun will compete with each other to move on to the semifinals. Next up is the women’s ssireum event which has strong contenders such as Eun Seo of WJSN and JooE of MOMOLAND. Don’t miss these interesting matches!