S1, E6: Xiang Yun was originally a cloud, but was later transformed into a fairy by the Red Thread Master and worked in the Marriage Pavilion. Xiangyun volunteered to help her master to find Immortal Chu Kong, the God of War, a marriage partner. The two quarrelled and accidentally messed up the red thread of fate, leading to an entanglement between the two that last for several lifetimes.