S1, E6: After Hye-Sung saves her life, Mi-Rae drinks alcohol with her. Kyung-Seok leaves immediately after seeing Hye-Sung's face. Kyung-Seok apologises to Mi-Rae for lashing out at her for being with his mother. Mi-Rae asks him why he doesn't want to meet his mother.